Every word you say I think I should write down

MORNING MORNING.
Klockan är nu 08.06 och redan klockan 07.00 var jag och min man nere i tvättstugan. Lite nytvättade kläder som luktar gott är alltid bra. Blev en sen kväll igår så är galet trött idag. Jag jobba sen blev det lunch på stan med farmor sen runt 17.00 tiden gick jag mig hem till Elin så slinga hon mitt hår, blev ljusare och bättre, tusen tack, vet inte hur jag annars hade klarat av det. När vi var som klara var vell klockan runt 19.30 precis. Sen vänta in bussen mot bomhus.

Bussen åkte med mig ända ut till vägens slut vid korsnäs där min man hämta upp mig och sedan åkte vi oss till vårvik och umgicks med hans familj i stugan dom hyr där, doms lilla hem just nu under deras renovering i det riktiga hemmet. Blev en sen kväll och allt sluta med att vi stanna på max och köpte med oss mat hem. Somna inte förns runt 1-2 inatt. Idag blir det en heldag med min baby, sen ut mot vårvik idag igen. Ha en fin dag alla fäns hörs sen ADJÖÖÖÖÖ ♥


                                                                                                                      

                                     



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-18 · 08:30:54







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter