Läskig morgon

GOODER MORNING.
Vakna kl 07.00 skulle ta en dusch då jag reser mig och huvudet snurrar och jag blir helt yr? la mig i sängen 10 min och reser mig igen och det håller fortfarande på och snurrar så jag blir yr och mår skit, läskigt. Aldrig vart med om detta förr, någon som känner igen sig vad det kan vara? Skriv och berätta, vart skiträdd eller är skiträdd eftersom det inte släpper. Ska ta ett glas vatten och somna om en stund för att kolla om det hjälper, ha en bra dag.

Hur många lingon finns det i världen, helt galet bra, mycket skratt osv, men när man kom till begravningen kom tårarna, sötnosen dog och det vart inte rooligt nå mera, usch! Roligt att dom spelar in filmen i Gävle och Hudiksvall, inte ofta man ser det. Här får ni klippet på begravningen, buhu va det gör en deppig.




Kommentera inlägget här
Mina Tips 1 kommentar(er)
2011-08-25 · 07:41:17




  Hannah

Tänkte bara säga att det där med att du är yr kan bero på att en nerv kommit i kläm eller att kristallerna vid ögat kommit ur balans :) det är ingen fara alls, läskigt bara! Har det gått över? :)

2011-08-25 21:44:18 http://hannahfrelin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter