Sofia Norman 19 år!

KVÄLLER.
Igår var det firande av Sofia som fyllde 19 år i torsdags. Vi blev några tjejer hemma hos Sofia, blev alkohol, mat och lekar. Kvällen va fin, sluta fint. Skulle följt med ut på krogen men tyckte det var ovärt eftersom jag satt med feber och va inte alls så sugen på det utan satt bara och deppa av att inte febern vill lämna min kropp, vad är detta? När tjejerna tog taxi ner så kom min karl och mötte mig vid bron, bor ju bara bron över så var nära att gå men han ville.

Joacim kom och hämta oss vid 23.30 sen mot bomhus för lite grillat och så massa mys med Vegas, vi sov kvar eftersom vi skulle kolla på isacs match idag. Kom nyss hem därifrån och ska städa nu, sen mat och sen mysa med karl och sen sova, jobb väntas imorgon, äntligen lite slita och pengar. 

Hatar mobilbilder kan strypa min mobilkamra ( om jag nu kunde det ) och glömde kameran hemma, så här får ni se skit kassa bilder på kvällen.
                                    
                                        Sofia & Carro.

                                       

                                       Linnea, Amanda & Sandra.
                                      

                                       Sofia, Amanda, Carro, Linnea, Sandra.
                                      

                                       Sofia, Linnea, Sandra, Carro, Amanda & Josse som knappt syns bakom.
                                      

                                       Mongona själva, Josse & Sofia.
                                       



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-14 · 19:14:59







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter