Mina dagar

Här var det stilla! Inte alls haft lust eller tid till att blogga, vart sjukt mycket nu innan och efter jul. Haft det hur underbart somhelst. Vi tar det från den 23e december, blev att julshoppa med Sofia, sen hade vi uppesittarkväll hos henne med bingolotto och massa gott, Repenning kom även och sällskapa oss och senare kom Linken och Elin inna dom for hem till Sandviken vid 01.00! Själv stanna jag kvar till 02.00 inna jag knalla vidare och sov. Mysig dag! 

Julafton
Sen kommer vi till julafton, blev en mysig jul med familjen och massa god mat, nöjd över alla julklappar, kanske att nått kommer upp på bloggen om jag orkar ta kort sen. Var även sista dagen hemma i Sverige för min store syster, hon åkte tidigt på söndag morgon. Saknar henne redan! Men 5 veckor går fort.

Juldagen
Juldagen va sjukt rolig! Blev förfest hemma hos Dennis Eklöv med Mathilda och Linda och massa annat trevligt folk. Sen drog vi oss till Goya och där hamnar man inte ofta, brukar bli slick, men va sjuk mycket folk och vi dansa hela natten och träffa massa saknade människor. Hade det hur bra somhelst, kanske blev lite mycket i slutet, men det bjöd jag så gärna på haha. Kom inte hem förns efter 03.00 tror jag. Myste ner i sängen och somna med ett leende.

Annandagen
Sov tills det var dax att gå upp och iväg till Don peppino med familjen för massa god mat, kom dit vid 16.00 och var inte hemma förns 19.00. Blev massa mys i soffan med film och gotta innan man slockna i soffan. Var helt slut, fattar inte hur man kunde bli så trött av en lugn dag, kanske kom från gårdagen innan.

Idag
I morse for jag ner på stan vid 11.00 och shoppa massa nytt, runt 14.00 kom Robin och Joacim och hämta upp mig sen körde vi ut till Valbo för massa shopping där, blev många kassar med hem idag. Nöjd tjej. Nu ska det mysas i soffan med godis och fin sällskap innan man kryper i säng. PUSSPUSSS


Här kommer lite bilder på några av dagarna, är ju ingen höjdare på att ta kort, men några blev det.









Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-12-27 · 18:04:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter