Julklappar

Hej Gänget!

Har nyss fått i mig mat, tacos till dagens ära! Har haft en skön dag hemma med mys och städning och sen runt 17.30 drog jag, herren och Sofia till Valbo och kika lite i affärer, fick inte med mig mkt hem, ett armband och en ring blev det, Sofia fick med sig några ting hem! Jag höll på lämna bort 1.300 kr, haha skjut mig, ibland orkar inte med mig själv. Nu ska det mysas med min Vegas och sen krypa ner i sängen för en dag med min bästa vän imorgon. Fint däää!

Här kommer lite av mina julklappar sen julen. Presentkort på massage, naglar, pedikyr, gina tricot, massa pengar. Mina kärlekar till skor, en underbar dubbel ring, clean parfym, helt kär i den fy va underbart den doftar, dyr men värt det. Nyårsklänningen, två linnen, ett par nya Dr denim jeans, har ett par men ett par till skadar inte. Lite nya hårsaker så man kan fixa en snygg knut. En glassmaskin och några snygga cocktailglas. Fick även ett par mysiga sockor och lite mer till lägenheten, en fritös och sallads skål med slevar och dressing skålar och lite annat roligt. Sådär, nu ska jag lägga ner datan och mysa vidare, ha det fint fina ni. PUSSSPUSSS















Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-12-28 · 22:22:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter