näääeej men vafan också

ja det gick ju bra, eller? skulle drömma om att jag sov 8 timmar, men jag vakna upp av att ha sovit 16 timmar? vart helt paff & sen hade ju hela skoldagen gått. den där killen som skulle höra av sig om min telefon gjorde han det? NEEEJ! jag somna utan mobil&utan alarm, kommer aldrig ske igen, attans vilket dåligt humör jag var på + att jag har en jävlans träningsvärk idag sen dansen igår! känner mig helt weirdo!

min pojke skulle kommit hem vid 16.00 tiden & är inte hemma ännu & klockan är 17.28. kan inte ringa heller då jag inte har nån TELEFON.. hatar det, känner mig naken utan telefon, hemskt! så i min ensamhet sitter jag & äter smörpopcorn, yummy! lägger upp bilder sen då jag fått telefooon om det nu ens blir idag, nu massa tv & smörpopcorn. hääärå!







Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-08 · 17:36:50







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter