all we ever do is say goodbye

ahmentjenare fäns! finally friday... eller vad säger ni? ligger fortfarande i sängen & klockan är 11.36, helt brää! väntar på robin nu bara, mysa mysa! ikväll blire party, firande för rogga & sen utgång. ska be mannen åka till systemet & köpa nått gott att dricka sen hoppas jag på världens bästa avslut ikväll att få vara med min baby. hoppas på denna kväll & att den kommer vara fin, alla fina tjejer på plats, greeeejt!

få i sig frulle nu & sen duschen & sen slappa till kvällningen innan alkoholen kallar... finner mig nog en coca cola nu såhär till frukost, mööms! men problemäääät idag kommer bli, vad ska jag ha på mig? får klura på det & sen dööö av stress för jag inte kommer känna mig nöööjd li xxx. orkar mig icke ner på stan idag heller, känner mig död för tillfället. nääej nääej detta kommer bli bra sulan...enjoy the night

jaaaaaag dör av längtan till kroatien nu, bara några månader kvar.... sommarkläder? sooool? åhh.




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-28 · 11:56:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter