but you're not even human, you're just a lovely idea of one

jag är klaaad! men ooou så nervös jag va!

satt i skolan då magen börja strula, as usual... fick en tid för att åka & kolla magen, gick mig ner mot stan & då jag plötsligt fick syn på tatuerings studion vid tågstation, hade pratat med beckis att hon skulle följa med mig senare om jag hann hem innan hon skulle till dansen idag men jag tänkte bah "varför inte göra det nu?" sen "näääeej kommer dö om jag är själv" fast nääej nu kör jag bara, med eller utan nån.

gick in & fråga om tid, men tjejen i kassan tveka
& sa att det var massa bokningar då jag plötsligt ser ett huvud sticka fram, va ville du ha sa du? ett hjärta skulle jag vilja ha svara jag! han sa det går absolut att fixa & sen fick jag vänta ca 30 min innan killen kom & hämta mig för att sedan gå till rummet han skulle tatuera mig i, jag dog nästan när jag satt mig ner, handen skaka & han skratta & prata bort rädslan med massa roliga minnen han haft & att han även var tatuerare i stockholm... & göteborg tror jag han sa, han var awesome! bästa tatuerings studion i gävle custom illusion tatto - gå ditt gott folk! toppen tatuerare & massa trevliga va dom, min andra tatuering kommer blir snart!

min första tatuering & det sjukaste var att det var den skönast känslan någonsin! 
nu vill man bara ha mera!

             







Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-01-24 · 16:27:35




  Johanna!

älskar den :)

2011-01-24 17:35:46
  felicia

jättesnygg, avis man blir! :)

2011-01-24 21:24:21



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter