everybody needs someone

okeeeej! inte världens bästa på blogga men vart fullt upp.. ja ni förstår nog fäns!
igår blev det mys med elin hela dagen/kvällen sen somna vi till en film i sängen..

imorse drog vi ock köpte färg till håret, elin såg ut som en morot, men nu är det awesome efter många om och men..thihi, slinga även mitt underhår! sen kom min man hem, pussa på han som aldrig förr, fyra dagar ifrån varandra och jag D.O.G nästan lite när jag fick se hans fina ansikte igen! sen åkte elin, jag och robin hem till familjen järnberg för massa mat och mys.. slinga även mer i elins hår vart mycket bra! nu har vi hamnat hos mig och robin igen hela bunten! ska sova snart, ser på elin att hennes ögon går sakta men säkert ner NER.. nääe då!

imorgon blir det slinga hela mitt överhår, sen ska jag med jenny till valbo för att fixa vegas naglar och även kolla om det är nå fel på hans tänder, långa som satan, men han är fin, hehe! sen ska jag troligen bowla med tjejerna. saknat dom sådär jätte mycket nu dessa dagar! :)

min finaste bäbiis vegas och min man, nu ska jag pussa på dom, hörs imon folket




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-02 · 23:37:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter