good to know it's all a game

får mer & mer besökare & jag bloggar mindre? shame on me! fast nu ska jag köra för fullt igen. har myst med enchiladas till mat idag, så sjukligt gott! sen massa mys med pojken & vegas. jätte trött idag, huvudet är tungt, känns som jag har 100 i feber fast ja inte har något alls. känner mig sjuk som en gris, vad är detta? piss&blää. hoppas man inte ligger här igen & blir sjuuuuuk igen! hell noooo. måste va frisk nu!

ligger & läser om iphone 5, vet ej om jag ska vänta på femman eller köpa iphone 4 svart eller vit? holy moses, nääeej blir att fundera lite på det, snart är mina telefoner sålda & då måste jag ju bara ha en ny. vill att iphone 4 i vit ska komma nu så man får kolla in den, rätt så sugen på den ändå! & snart fäns kommer min man hem med godis till mig innan vi ska sussa, mumma på det!     p u s s  &  h ä ä r r å

vill ha halsbandet så badly....så sniggt asså!








Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-26 · 20:53:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter