i didn't watch you go cause i suppose i don't know how

morning morning fäns! vakna kl 10.00 av att alarmet ringde, min man&gabbe skulle till kungsberget och jag en springtur ute i kylan, vi somna runt 03.00 inatt, gabbe somna i soffan och jag&baby i sängen och dom försvann fort imorse, in i bilen och iväg. jag tog på mig träningskläderna och sen ut i kylan, hur skönt? älskart! nyss gjort mig en fruktsallad sen ska det bli lax på macka, dööör så gött de ää!

senare kommer vell grabbarna hem, sen ska vell dom dona med det dom avslutade igår, TV-SPEEEL? fattar inte hur dom orkar ja, men nått bra äre vell eftersom dom sitter in på natten med detta! själv ska jag kika på änglagård nu, blir tvåan sen får man vell kika på trean på bio, bannemej! på tal om bio? ikväll funderar jag och min man på att kolla på nån bra bio. nu mys med fim, vegas och massa laxmacka!

jussteee har inte visat er min nya cape som jag köpte i förrgår, visst är den fin? helt kär i den, min favorit just nu!


            



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-08 · 12:43:39







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter