i got it bad that's what you can call that

vill inte visa mig, vill inte se ut såhär? blek i ansiktet, håret i en knut & blir knappast pigg! att jag ens kan visa mig för min egen pojkvän såhär är ett mirakel, aldrig vart såhär hemskt ful någonsin men han klagar inte, han berättar att han älskar mig över allt annat & att jag är den finaste, men det är vell såhär man ser ut när man är sjuk? ful & jävlig! blir bara deppig ju mer jag ligger här men finns inget att göra.

fick nyss ett sms att lite paket från h&m har kommit, roligt att man inte kan gå & hämta dom, menmen! nu ska jag sova bort mitt dåliga humör så hörs vi senare, kanske berättar nått roligt då, ja vi får hoppas fäns. jobbigt det var att skriva då, hääääråå!

ibland så funderar jag på färga tillbaka till denna färg igen, fast sen tänker jag näääe!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-01-19 · 13:57:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter