i sold my soul to the devil that's a crappy deal

well there was a time when you let me know what's really going on
below but now you never show that to me do you.




aftonafton hejhej! allt bra? själv är jag helt slut, tandläkaren och fixa fyllning sen så har tandsmycket lossnat så fråga om dom kunde fixa men nejnej måste boka tid för dom hade så mycket att göra? OKEEJ. piss&bläää! sen har jag bara lagat mat och kollat tv, nu ska jag mysa lite med min pojke när han kommer hem från promenaden. sen somna i tid idag så jag inte är döds trött imon innan skolan, mähä mehe!

nu är jag 99% säker, har smsa jimmy som äger en tatuerings studio i gävle efter en så snabb tid som möljligt för att sedan göra den helt insane snygga tatueringen! attans va jag hoppas på att det ska bli bra, ett lite udda ställe, vet inte en ända i gävle som har en tatuering på det stället, klura ut den idag! kommer nog göra skitans ont på det stället men det får man ta! och första tatueringen kommer ju dööööööö!



Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-01-11 · 16:57:00




  Linn

vart ska du göra den då? :)

2011-01-12 17:00:25



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter