idol live turné och en hejdundrans kväll

afton afton kära ni! myser hemma med min sädis nu efter att ha varit & kikat på idol live turné. det var bra, gilla allas röster, fast doooog när jay & självklart när olle sjöng! fin kväll på läkerol arena, kände att publiken kunde ge lite mer, lite mer skrik & applåder! skönaste kvinnan brevid mig, hon satt med kikare och trodde jag skulle ramla av stolen av skratt, sen digga hon med musiken & hade en liten show brevid mig med dans & massa ruuuuliga knasiga rörelser! hade det skit bra iaf... min sädis har vart världens bästa idag & massa snäll, thihi.

med ett leende på läpparna sitter jag & klurar ut en betydelse full text till tatueringen, går sådär kan jag säga, så jävla trött att jag inte kan tänka ens, snart sängen & sova sen hämta min saknade lille tissemiss... känner mig inte helt pigg än heller, tung i huvet, men det får jag ta, måste sova ut imorgon, ja vi får vell se! ha en fin lördag nu fäns! pussssss ♥ 



vill kirra dessa skor, så insane snygga! men vet att jag är dödens om jag köper men det får vänta..

håll med folk&fä om att dom är döooo snögga?





Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-01-23 · 01:06:38




  A-J

Vart kommer dem ifrån? :)

säkert jättedyra?

2011-01-24 09:11:21
  susanna

dem kommer från topshop :)

2011-01-24 15:36:46 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter