i'll always remember you i hope you know

i'll always remember you, i hope you know.
take me to memories we won't erase.
take me to all that we had good and the bad.

nu har kläderna slängst i stora säckar och jag är nöjd! sitter ensam i lägenheten med min lille vegas som sover på mitt bröst, kanske är den lyckligaste som har han, finns ingen katt som han, han är som en levande människa med sina känslor, prat och gosande! snart ska jag in i duschen inna robin&jocke kommer hem från uppsala och hämtar mig för en god bit mat och trevligt sällskap! jag kanske ska skynda lite.

fick ett sms av min söta vän beckis som löd "sluta klicka hem sulan ♥" vi har ett vad nu, blire mera klick klick får jag ett helvete med en person. tack min fina vän som hörde av sig och vill hjälpa, thihi, du kan du! häääärååååå!






Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-15 · 15:53:07




  beckis

<3

2011-01-16 23:26:19



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter