i'm running out of ways to make you see

HÄJHÄJ!
om jag skoja att det var ett lätt pass? EEHEHE dog typ... bästa jag gjort faan.
livet känns lätt för stunden! där stod jag, sis & ida, hahah bland massa vuxna
och trodde det skulle bli lätt? svåraste terminen sas de. va bah att köra med!

om jag skratta? nääej så farligt var det inte men så fort jag kolla på ida var det kört skratta en "liten del"
av passet! ida åkte hem och jag och syster körde på löpbandet och cykeln, attans så bra jag mådde fäns!
livet kändes som bäst och jag är på topp idag asså! säger förvånat snälla saker till alla jag träffat på idag.

idag blir det mys med min pojkvän, vi hinner inte ses så mycket och vara tillsammans för mycket händer i 
våra liv, skola-jobb-vänner-träningar and so on! men idag ska vi bara lägga all tid på varandra, greeejt!

idag mår jag bättre än någonsin!


                              tog nyss denna bild på mig&bäbiis, sötnos! lite knubbig bild på vegas dock!
                             



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-14 · 14:02:55




  caroline

fin du :)

2011-01-14 16:09:39



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter