it wouldn't be my world without you in i't

du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet,
du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet.

let's bloggah fäns! i fem hela dagar har elin bott hos mig, vi har haft saker för oss hela tiden. idag åkte kvinnan hem och det känns tomt. vi har skrattat, gråtit, haft sönder våra armar, kämpat, myst, färgat hår och bara haft det massa bra! tack för alla  härliga dagar elpan ♥ igår blev det åka med jenny och klippa min lille bäbis klor, våga inte se på, han fräste och skrek, hela resan hem låg han tyst och sov, han blev så rädd att han somna. hemskt att se plutten så rädd! men nu äre gjort och bra blev det. myste massa sen på kvällen med hela gänget!

idag vakna jag upp av att det ringde på dörren kl 07.00. robins jobbarkompis kom och hämta ett par skor, blunda när jag öppna och fick leta med händerna efter skorna, haha inte var det snyggt (tycker synd om robins jobbkompis) trodde vell jag var död eller nått, fast han måste fatta att man inte ringer på en dörr kl 07.00? satan så less jag blev. sen kröp jag ner i sängen där elin&jocke sov, även min lille vegas! vi vakna kl 13.00 igen och då blev det mat och lite fix innan min syster kom på besök med lille hunden. mys i soffan hela dagen!

sen kom min baby hem, kolla film och myste, somna på hans bröst och vakna sen upp och såg att jag hade sällskap brevid, vegas hade krypit upp och lagt sig på babys bröst med, helt gulligt ni skulle se asså! nu sover bägge sötnosarna och jag ska fixa nått att äta tänkte jag innan en annan film ska slås på! ha en fin kväll fäns! ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-04 · 22:03:34







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter