it’s time to enjoy the sun cause we made it through the rain

idag är jag lite mer glad än vanligt, kirra en ny ring en fjäder dubbelring , ett par midjebyxor och en turban (hårband) helt kär i alla, först kom ringen och jag föll pladask, sen byxorna, skulle ha helsvarta men hitta inte så då blev det ett par mönstrade ist och som jag trivs i dom, sist men inte minst min efterlängtade turban, som jag letat och letat efter en svart, tjoff pang så var dom slut bara hann inte med innan dom var slut, men va hitta jag idag? sååå happyface jag blev! blev en runda med syster på stan sen mötte jag upp min man och danne för att sedan åka till valbo med han och jocke! vi kika in på elgiganten, skoaffärer och stadium inna det blev att lämna av jocke på träningen på träffen.

pratat med min bästa vän idag, hon åker från göteborg idag till gävle, ÄNTLIGEN ASSÅ! hon kommer hit ikväll med tåget om det inte blir allt försent för det var massa försenat. imon ska jag träffa henne också, nu är det vi två igen bästa, saknat att ha min andra halva i min närhet.

kan säga att jag gillar stan tusen gånger mer än valbo när det gäller shopping, hejja hejja!
hittar inte ett skit i valbo medans stan kan jag hitta massor, fint dä! HÖRS SEN FOLKET......








Kommentera inlägget här
Shopping 2 kommentar(er)
2011-01-05 · 19:52:51




  Face it

Var köpte du turbanen?:) Är det du på din header? :O:D

2011-01-06 00:46:27
  Susanna

Den är köpt på BIKBOK... nej det är en insperation bild :)

2011-01-06 11:16:24 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter