there's just something about a boy who has dark hair

morning folks! fin dag? 

vakna upp med förlamade armar&ben? HEHE näääej men en hejdundrans jäkla träningsvärk! känner mig mer död än levande idag, vakna upp kl 09.00 för baby skulle iväg på innebandy match imorse, jag tog tag i damsugan och körde runt med den i hela lägenheten innan babys släkt kommer förbi. helt bra! måste ta och kasta ut lite kläder också, ser kaos ut, eller nääe men mycket som ligger bara, det ska väck.

nu får ni slå mig, va har sulan gjort nudå tänker ni? joo jag har klickat hem ännu mer ????? jag är typ död, får ju inte, men ganska lätt att trycka på en knapp sen pang tjoff så äre kört bah, what to do.. what to do? men nu LOVAR jag er, inge mer köpa köpa! LOVAR...


kirra denna bikini & byxdress, har denna byxdress i svart, helt awesome & en till i nougat vad gör det? thihi



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-15 · 11:11:01




  beckis

byxdressen e awsome!



vill också säga att de är bra att du har börjat uppdatera mer! puss påre

2011-01-17 14:56:28



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter