tio fingrar minus två

blir ett snabbt & knasigt inlägg!
jag är död, näääej fast halft.

blev hockey igår med mathilda som var snäll att bjuda mig, hade en fin kväll med min bästa.
min man skulle hämta mig i stan när jag kom dit vid 10.00 snåret, kom han? neeeeej han sov.
arg blev jag och sprang hem för jag icke gillar mörkret, sprang med mina hala skor och en klack
på, gick det bra tror ni? nej jag halka och stukade två fingrar, TVÅ FINGRAR? sån jävla smärta.

blev åka ner till hc för att få fingrarna lindade och nu går jag på alvedon. fingrarna dunkar och jag
har piss ont, skriva med en hand och med fel hand är inte lätt så jag avslutar här! p u s s .....

                  




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-26 · 15:20:06







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter