THE LIGHT IS COMING. THE NEW IS COMING. 2011, I BELIEVE IN YOU!

åh lord, 2011 har kommit! va kommer ske lixoom? nej men ska göra mitt år till det bästa, lämna allt gammalt och bara hoppa in i en ny kula och leva, haft ett fint 2010 men 2011 ska bli nått bättre, nått fint! så mycket känslor man bärt på 2010 släppte helt kl 00.00 2011-01-01. 
the light is coming. the new is coming. 2011, i believe in you!

tänkte slänga in bilder från 2010 och lite text men får göra det nån dag då det finns tid, nu ska jag bara ha det mys med elin och laga mat, snacka skit och skratta! sen ska vi mysa ner i sängen och sova! imorgon kommer min man hem, ska pussa på han som aldrig förr, så mycket som jag älskar den karln asså! puss på dig! vilket år man haft fäns, helt insane! tack finaste vänner för att ni finns och gjort mina dagar!!!!

jag sitter med händerna för facet och sara gillar kameran! hihi... massa alkohol på nyår!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-01 · 19:19:32







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter