when you were young did you ever love someone

afton afton people! första skoldagen, överlevde ni? det gjorde nästan jag, börja kl 08.00-16.20! hade det awesome och massa roligt, men i slutet dog jag nästan, somna på lektionen och sen fick jag en skinka mindre hehehe. johannes halka påväg till Mcdonalds och så drog han ner mig på samma gång, vi skrek en aning högt, ont gjorde det, som som chock skratta vi bara! när skolan var slut hämta min man mig!

ligger helt död i soffan nu efter att ha lagat mat, nu blir det ner i sängen och sova med min man och lille vegas!

flyttat in lite nytt folk i trapphuset! roligt att det är folk som man vet vilka det är, kim längst ner och på andra våningen som mig mitt emot har nu niklas ryman flyttat in, vi bodde på samma gata i s.bomhus också! även michaela bor i samma trapphus! fint med nytt folk lixx.

ny: stickad magtröja! puss på den...




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-10 · 18:14:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter