i got what i need

afton afton gott folk! vet ni vad sulan (mitt smeknamn) har gjort idag då? jo jag har gått i skolan till efter 16.00 sen en promenad på över 2 timmar men min man, ner på stan med träningsskorna på fötterna och han handla ett par innebandyskor sen gick vi över till friskis och jag köpte mig ett friskiskort med både gym, jympa och spinning, nu bannemej är jag igång, promenad en hel vecka nu, hejja hejja lixooom.

prata med jimmy igår (tatueraren) han kunde tatuera mig i mars, långt? så kanske ska kika på ett annat ställe annars kör jag där, fast långt dit ju! anyway... hämta även ut mina packet från hm idag och massa till packet väntas! skit snyggt linne, ni ser första bilden, helt kär, min favorit! sen ett svart linne med dragkedja i bak, mycket snyggt, love love! sen har vi dom efterlängtade haremsbyxor i svart, midjebyxorna.. ♥







Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-12 · 20:49:10







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter