jag vet inte hur jag ska hantera det om du bara dyker upp en dag

HÄJHÄJ mina trogna läsare.
idag har jag inte tagit det piano om man säger så...nääej inte daa.
12.00 var man ute på promenader med syster, helt fint, typ jobbigt-

hem&städa i lägenheten sen laga jag egen pyttipanna, woow va gott.
det trodde ni inte va? thihhi min mans ord "FÖRJÄVLA GOTT"tack&tack.
tack för dom orden, det var ju skönt, gilla det jag med i massor, hihii.

sen en promenad men min bästa pojkvän, blev en lång sådan också.
titta in på video butiken & hyrde tre filmer, kika nyss en, härlans bra!

imon blir det friskis med syster & även ida i min klass som smsa
mig nyss att hon var sugen med, helt brää! PUSS PÅ ER FÄNS HEJDÅ-

/ ♥ er sulan
                                                                         jag svimmar så sött... ni med hoppas jag?...
                                                       

                  



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-13 · 21:31:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter