there is a thunder in our hearts, baby.

HÄ HÄ...
fäns jo vahetterre.. igår.. när jag promenera med min man på söder så går vi förbi den nya kina butiken rakt över mitt emot vid polhem, va står det på skyltarna? new feel....kina butik....din första val? ha ha ha jag dog typ. mena dom inte ditt första val? och dom kör på lite svengelska oxå, det gjorde min kväll, hejja kina gubbarna. ibland kan dom vara sädär sköna men ändå helt weirdo och typ hel go i språket.

joooråsatteh.. min dag ska jag spendera i sängen med massa plugg, fick tillåtelse av min lärare och sen städa lägenheten och en promenad, friskis imon... helt bräää! så lättad att friskiskortet ligger i min väska nu och allt är klart, bara köra på nu bah. sommaren 2011 vill man inte se ut som en säl? näe näe nu måste jag se till att det blir hårdträning från start till slut. sen kan jag gå med huvet högt och vara stolt liksom.
 PANG TJOFF SA DET BAH...
im so freaking happy..
bikinin som jag talat om senast, slutsåld från h&m..
skulle liksom bah kika in igår, vad ser jag? min storlek kom in igår, what?

kirra den direkt.. pang tjoff bah, står att den ska komma till v.18? liksom i maj.
men jag kan vänta självklart, thihi bara skönt att veta att den är hem klickad....

& kika in imorse och nu är det slutsålt på denna bikini...
so freaking happy att jag
hann.






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-13 · 07:46:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter