De som inte förstår din tystnad kommer förmodligen inte förstå dina ord

well well... jag fryser & pluggar bransch&produkt såhär kl 07:15. bite the dust susanna!
duschat allt hår på huvet också, helt bra. kl 12:00 finner ni mig på friskis medel pass! HE HE..

blir friskis med syster, johanna green & ida från klassen. brukar typ döööö på medel passen,
inte för att det är jobbigt utan för jag är kass på att hålla minen, kollar på alla andra & skrattar.
pinsamt men jag tycker det ser hel coolt ut när en 65 årig tant klarar mer sit-ups än jag själv-

HAHA ni ska se hur insane bra det är, hejja hejja tanterna/kvinnorna.
fast då ska man tänka, det är faktiskt mitt andra pass någonsin, HIHI.

nog allt är jag inte i bra form, men det ska ju ändras nu vettja, eller?


                                      hittat världens bästa covers, lissna fäns, vilka röster? holy moses-
                            




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-14 · 07:39:53




  beckis

varför ska du inte till skolan?

2011-01-14 08:32:43



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter