you are my sweetest downfall

häj! om inte kvällen va fin igår så säg mig? fifään så jag trivdes. hem till pojkvännens familj&släkt och hade det underbart med god mat och massa roligheter! dom kom upp från västervik och det delades ut julklappar och sen var det dags att gå ut på gården och skicka iväg sånna där fina stora "tahi" lampor eller va dom kallas i luften. hur gick det då tro? ha ha ha.. jag dog av skratt, jenny&hasse tog en varsin och skulle få upp den i luften, dom sprang som galningar på hela transtråkets vägar och försökte få upp den i luften, hela släkten stod och skratta för den såg så jävla roligt ut! ingen lyckades komma upp förutom en, rakt upp och sen pang ner i grannes tak på huset, vi blev så rädda för att det skulle börja brinna men sen ser vi den flyga upp i skogen mellan träden och vi skratta och skratta, kunde liksom fastna i ett träd och börja brinna! nej men kvällen var förjävla rolig. och vi kom inte hem förns sent in på natten, somna pang tjoff och vakna inte föns 12.00 idag.

robin har nog världens sötaste kusiner, lilla tea ville bara leka med mig och satt i mitt knä och myste och sen lekte vi med vegas och fixa varandras hår, hon satt och kolla på mig och sa "susanna, när jag blir stor vill jag se ut som dig och vara lika snäll" hehe söta lilla flicka, som jag blev glad, dom orden satt fint den kvällen vill jag lova! synd att dom bara stanna tills idag, roligt att ha dom här iaf!

fick även en julklapp av robins mormor&morfar, en receptbok med massa goda bakelser, insane va goda bakelser jag kommer göra nu, aldrig vetat om dessa recept, men nuså hihi. tack&tack till er, va behövd denna bok! så nu ska jag bjuda familjen&vänner på massa gott.





Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-01-16 · 16:31:44




  beckis

hähä! jag kommer gärna över

2011-01-16 23:25:13
  SOFIA

- Det är ingen tävling utan Maila mig så får du koden vännen. KRAM

2011-01-16 23:55:33 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter