i know your dark secret ... sad but true

hejje fäns! how is tha läget? im supergood.
monday morning feels like .... wierd!

finns det någon bättre än te?... JAA självklart men fifän vad himmelsk det är. te lugnar mig & är avslappnande, lite magic li.xxx! vädret ser inte så lovande ut idag, right? usch fyy&blää. men helt brää att man inte behöver röra på sin söta lilla (stora) rumpa idag HE HE.. vi ska göra arbete klart hemma, mina kollegor fick det slappt då jag erbjöd mig att fixa arbetet klart? hejja hejja... får se hur detta kommer gå fäns thih!

fick en hel knas kommentar imorse, early early! anonym frågar om jag inte tycker de är skumt&pinsamt att någon härmar min blogg rakt av, design&text? bloggen gjordes nu i januari & faktum är att jag vet vem personen är & har gått i samma klass som henne i ca ett år, så nu ber jag dig byta ut designen lite till något eget och lite text.. själv vart med om detta & det var pinsamt! men roligt att du verkar se upp till bloggen så mycket! men göre inte igen...tack! & med detta vill jag säga, gävle är litet det vet vi alla! häärå & jag skriver senare folket!


kirra denna ring förra veckan på nätet, inna jag (lova) sluta! så sickt! älskar sooo badly...

             







Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-17 · 08:20:09




  sulans vän

vilken jäkel att göra så, men kanske finns lite avundsjuka i det hela? så se det positivt! din blogg är bäst!

2011-01-17 11:44:15



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter