your perfect eyes they're all I can see

i could sit for hours finding new ways to be awed each minute
cause the daylight seems to want you just as much as i want you

hejje fäns! alla på plats? helt brää! idag är jag en tlött lillpulla, fortfarande feber&yr...mer yr än vanligt, grinat like a baby.. trött på det mesta, får nog mens vilken dag somhelst också, greejt! sen har jag&sädisen kikat på massa nya lägenheter, vet att vi har en skit bra lägenhet & den ser awesome ut... men... vi vill ha en 3a, så vi ska kika runt lite, inte alls säkert att vi flyttar men vi kikar iaf! HE HE.

& till nått helt annat, ligger & borstar gaddarna såhär kl 23.36.. kanske det tråkigaste jag vet..FÖRR va det annat då va tha eltandborste tha shit.. kittla i näsan & grejjor när det vibbrera & nös ut tandkräm på spegeln då vare ruuligt, miss tha eltandborste som är hemma i bomhus, får ta & hämta den snart! saknar huset i bomhus & mamma, pappa & bror, syster bor ju bah över gatan! men träffar familjen ofta ändå, blir ju mycket när skolan & lägenheten tar upp så mycket, men saknar mitt rum där hemma & bara ligga & mysa med mina filmer & allt! buhu.

           min sädis kom hem med kebab & isglass idag. han kan han! saknar sommaren som tusan fäns... häärå. 

                                    




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-18 · 23:50:46







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter