forever is just a minute away

hääj people! sitter helt ensam i lägenheten & sjunger allsång, & till er grannar.. föölåt att det inte låter som ni hoppats utan ÄNNU bättre, thihi! nääej skämt&sido jag ligger ner i soffan med en handuk på pannan & massa te, jag ser ut som ett spöke & mår sämst! huvet känns tungt & jag vill bara sova asseet av mig (kommer ske) under dagen jag lovar! har jag inte haft feber på JÄTTE LÄNGE & så kommer de nu!!!

blev massa glad för fina kommentarer igår.. & ju mer glad jag blir ju mer bloggar jag ju & inte nog med det, rekord på statistiken igår också hejja hejja fänsen! nu börjar denna blogg lika nått, fortsätt så ja! näääej nu ska jag kolla på massa film & bli frisk ♥






Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-18 · 11:47:19




  beckis

om du känner dig blek kan du hänga med mig till solariet imorn direkt efter skolan?

2011-01-19 01:34:31



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter