i remember every word you said

fäääns har ju glömt att tella, jag ska ju till läkerol arena på lördag & kolla på idol live turne. lycklig tjej? ni anar inte, beställde biljetterna för 2 dagar sen, min man&jag, ut på resturang & sen mot arenan. allt för längesen vi gjorde nått sånt här bara han&jag.. jag döööör typ om jag fortfarande är sjuk, skulle bli riktigt förbannad. men det är nått jag längtar till sjukt mycket iaf, bara min finaste & jag.. ÄNTLIGEN.

nu ska jag pussa med vegas medan sädisen är på träning, ska ladda ner massa filmer & sen mysa, helt bra! & nyss fick jag ett meddelande att jag fått ett till packet på posten med min ring i från ja va hette sidan nuråå? äcsh. & grattis till min vän mikael hartonen som fyller idag!


jag föll pladask för denna låt, den spela om & om igen i mina högtalare. finaste texten & videon.
kanske att michaela har det snyggaste utseendet också! sebbe också han är ju sweet.. meheh...
men nu vet jag, denna låt kommer spelas mycket hemma hos mig ♥





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-19 · 20:27:16







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter