alla mina plågor bleknar bort när du håller mig i din famn

the heart wants what the heart wants

åh lord! klockan är 16.40 & känns som 23.00. vill däcka & sova asset av mig men då vet jag att jag inte kan somna ikväll, skit också! får snart sätta tandpetare under ögonen typ! & nu är jag lite happy trots att jaf fortfarande är sjuk, min man ska hämta ut mitt packet med min ring i efter hans träning slutat, hur fint? greejt asså! & snart lördag fäns, då befinner jag mig på läkerol arena om ja inte är sickoo satt säga!

& nu sitter syster på ett hotell i stockholm & mår bra. hon åker till egypten tidigt imon bitti, hon&mormor! fifään asså, skulle fått följa med jag med men är ju viktigt med skolan nu så jag får åka med till sommaren ist. är de inte typiskt? kalla sverige & så har man chansen att åka till det varma men så kommer skolan ivägen? två veckor ska som steka på stranden, nej nu blev jag depp! HA DET BÄST NU SIS&MORMOR!

längtar sjukligt mycket tills jag får använda mina guldiga pilotglasögon...fään så sniggt!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-20 · 16:59:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter