if i said i want your body now would you hold it against me?


S.Å.D.Ä.R. nu e jag back, HE HE! bittersweet.. i know! inte så mycket piggare men en aning gladare. faast shame on me, blev inge städa idag som jag lovat mig själv och shame on me twice för jag åt godis idag, första gången på fyra veckor! FYRA VECKOR? helt sinnes ju!

FÄNS! SNÄLLA SKRIV EN KOMMENTAR OM VAD NI VILL ATT JAG SKA SKRIVA OM HÄR I BLOGGEN, SNÄLLA? kom på nått sen slänger ni in en kommentar, det skulle vara guld. helt tom på idèer & då blir det inte mycket skriva! & då kanske ni gillar bloggen mera om ni får läsa nått ni gillar själva! helt bra, så göre! hejja hejja! kom på att ni var ju igång ett tag på att kommentera bra för bara nån dag sen & nu bah pang tjoff har ni slutat, dåligt av er! så mera kommentarer, roligare att skriva då! & seeeeen... nytt rekord på statistiken idag igen, ja nu jävlar!


jag
följde mitt hjärta hela förra året och det ledde mig ingenstans. nu behöver jag följa mitt huvud
!


 





Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-01-20 · 23:20:18




  alice

skriv som du gör! :)

2011-01-21 12:25:28
  Malin

kanske om lite kläder/mode? :D

2011-01-21 14:03:24



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter