when all my dreams come true, the one i want next to me. it's you.

hejjehallå! såhär kl 00.14 ligger jag i soffan & myser med min finaste katt vegas, min man har somna, jobb imon kl 06.00 för hans del. själv ska jag försöka ta mig upp & laga nån mat, inte fått i mig så mycket idag, fortfarande feber. men jag har börjat acceptera det nu & varit lite gladare, kanske försvinner då? thihi. nääej men nästa vecka hoppas jag på skolan så insane mkt! saknar ju alla underbara kompisar!

pratar massor med elin nu, saknar våra roliga dagar, men har ju varit sjuk så vi är igång när jag är frisk igen, hon ville bjuda över mig på räkmacka. mumms.. längtar.. greejt asså! saknar min bästa vän mathilda också, men vi ses också när jag blir frisk, saknar er alla, själv ligger jag som ett spöke här hemma dagen lång. fast snart är jag på bena igen vänner, saknar er mer än allt det vet ni alla tjejer!

& filma vegas när han sov idag, insane va söt han är, spana in i början av klippet när han gäspar... jaaaag döööööör så söt, går ganska fort så pausa om ni vill se vilka gaddar den finisen har! sen kan ni kolla in hans ställning i slutet han ligger på rygg i min famn, så typiskt vegas, alltid på rygg & världens tröttaste men så sjukt mysig, varje dag somnar vi sådär alla tre i sängen, de är ju sinnes va bra jag får ha det!


jag älskar den katten mer än ni någinsin kommer förstå! han är som mitt barn och dom slutar man aldrig älska! ♥♥♥

                          



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-20 · 00:35:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter