cause you think it's easier, easy like that

hejja hejja! finally friday, fast nääej? tänkte efter & då står klockan på 00.44? alltså finally saturday? helt brää! min dag har vart too much, vakna 06.00 inte helt pigg tog jag på mig mina trosor & en t-shirt, HEHE skoja lite, tog på mig en t-shirt iaf & börja städa, aa då tänker ni kl 06.00? aaa förfan va ganska pigg vid den tiden för att ha gått & lagt mig kl 03.00! sen kl 16.00 bjöd farmor mig på lunch på stan sen fick jag  1 000 kr för att handla mat till lägenheten, snällare farmor kan man inte ha, bäst! min farmor kan hon, rolig & söt snäll & rar är hon allt!

sen mot göransson arena för kika fotboll & gick på en föreläsning, skiiit intressant helt ärligt! kl 22.00 blev det hem till mor&far för att lämna bort min lille tissekatt, fyfaaan va jag ångrar mig saknar han mer än allt, cry like a baby? fiifään. sen hörde morfar av sig & sa "vart har min flicka tagit vägen" kl 22.20? hehe morfar dåå, så sa han åt mig att komma över, trodde gubben fått nå fel? ringa så seeeent lixxxom & be en att komma över. åkte dit & han krama&pussa på mig sen sa han "vänta har nått litet åt dig" jaha tänkte jag, lite godis kanske? jaaa sant kom med en påse med chips&godis en hel ica-kasse + 2 000 kr, whaaat? trodde inte att synen va helt på, jojo sant så sant.. pussa han länge & tacka sen åkte jag&robin till maaaaax för att göra varandra tjocka & runda, thih! det var mumma, men nu ska vi sova strax.

nej men nu kan jag ju köpa mig en iphone 4? heeeejja heeejja! har jag inte världens bästa familj & lite sådär små knasig? & sen hörde elin av sig & sa att en tjej hon visste hade nyligen tatuerat sig på den platsen som jag ville så nu skiter jag totalt att tatuera mig där, har två mycket knasiga ställen som jag nu ska tatuera mig på ist, lika bra att vara tyst så inte folk tatuerar där då jag inte sätt nån i lilla gävle som har på dom platserna, så nu kööör jag! fast måste leta på riktigt betydande texter till mina tatuering, thihi awesome! hajhaj mina vänner!


sometimes i wanna stop but i go with the feeling inside





Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-01-22 · 01:13:48




  SOFIA

- jaha ja precis det var endast stå biljetter som var specialpris denna gång. Ha det så bra KRAM

2011-01-22 11:03:09 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter