all these things i've done

tlött tlött & tlött! fiiifaan, men jag orkade upp iaf! försöker få tag i min bästa mathilda, men hon kommer sova länge till, ojaaa! sitter under mitt varma täcke, ska snart fixa frulle sädisen åkte på match & jag orka inte vara den flickvän som sitter död & hejja på, nääej inte idag!

måste städa lite i lägenheten & hämta min saknade tissetass sen, kommer pussa sönder han! & som jag sa, idol live turné igår var helt bra, fast hade kunnat varit bättre! kvällen sluta bäst! massa mys&mat, sen somna man i världens bästa famn... well well... CATCH U LATER!


love makes you hold on to things you shouldn't.
but how are we to know any better? ♥








Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-23 · 11:54:29







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter