i guess we never stopped to shine

hejhallå fäns! matten fick mig på riktigt dåligt humör asså. felicia & jag traska oss hem inna skolans slut, hade ingen mattebok & fanns ingen anledning att stanna! nu ska jag städa&plugga + vänta på min pojkvän sen ska jag städa lite innan en kille kommer & kikar på min xperia x10 (stora) som jag ska sälja, hejja hejja! kommer vara helt slut ikväll, jag bah vet det! nu kliar tatueringen också attans bananer!

tack elpan för det fina inlägget du skrivit, blev massa glad! du vet att jag känner lika, så mycket vi vart med om, även om skratt&tårar har varit inblandade, jag står alltid på din sida & finns här, det vet du! jag tänker tillbaka på stockholms resan vi gjorde med ett leende på läpparna om att jag fick en så fin vän som dig. finns så mycket vi vart med om! texten under skrev elin om mig, tacktack snälla du! ♥

"Susanna Wallin, någon som jag lärde känna genom Joacims bror och kunde inte va mer glad att få träffat henne i mitt liv. Hon har lärt mig så otroligt mycket och fått mig att insett rätt och fel i många saker vilket jag är så tacksam för. Älskar verkligen att umgås med dig för man känner sig så lung och all stress försvinner. det behöver aldrig vara den här känslan "vad ska vi göra nu då" utan vi kan bara sitta i samma rum och veta att det här r precis vad som behövs. Räkmackor, storhandla på Willy's, stockholm, innebandymatcherna, inredningarna, myskvällarna ja allt har varit helt underbart. Du är vännen som man vill ha kvar i evigheter."

                                                                      bild: på elin...vi klarar allt tillsammans
                                 






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-27 · 15:30:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter