i guess you're the only one that nobody changes

FYYYBUBBLANS! happyface? ni anar inte! nu är allt klart, till sommaren åker vi till kroatien, jag&baby! hasse ringde idag & fråga om vi ville komma ner till dom 1-2 veckor? & vi tveka inte! vi kanske stannar där lite längre än dom & åker hem senare, plus att min morfar är född där & kan fixa lite billigare i think, så lite kroat i blodet har jag allt, världens finaste land, ojaoja! VILL HA SOMMAR NU LIXXX. (brun&fin).

kan inte sova för jag är på det bästa humöret, även fast det är nån månad dit, men vi ska boka nu sen är spikat. alltid velat åka med min baby dit & nu blire av! ville kika in och tella er detta för jag fick nått rus i kroppen & det var helt underbart! sommaren kommer bli nått bra känns bra just nu iaf. gå på stranden & bara njuta av solen med trevlig sällskap & sen mysiga kvällar med min man. thihih happy!

hejjahejja! hejdåhejdå fäns!

   



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-27 · 22:53:46







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter