there is something about you it's the way you move and the way you move me

kan inte sova kan inte sluta tänka, sluta tänka på att jag har den absolut finaste killen! han som får mig må som bäst, tänker tillbaka när jag och min bästa vän skulle åka till hudiksvall till ett par härliga killkompisar och fira halloween, och mitt i natten ringer jag till finaste pojken och berättar hur ont jag har i mitt lår då johan (klev) på mig när jag satt ner, han såg mig lixoom inte haha! finaste pojken åker då mitt i natten och hämtar mig och thilda, han kör 2-3 timmar dit och sen 2-3 timmar hem bara för han ville ha hem mig för så mycket sakna han mig! bilresan hem kändes som en evighet, men ville inte att den skulle ta slut heller, hade dom två personer som betyder som mest i min närhet, förutom att min fina vän kanske inte var den mysigaste, lukta sprit och låg och sjöng i baksätet, hehe men älskar dig ändå vet du! finaste pojken tog min hand och kolla mig rakt i ögonen och sa "du är helt underbar och jag älskar dig" denna dag vill jag alltid minnas, det var nått som fick mig inse, det finns bara du i mitt liv! han som ligger vaken om natten tills jag somnar för att sedan pussa mig godnatt.

finns så mycket fint du gjort för mig, finns så mycke känslor i allt, visst vi bråkar om dom mest barnsligaste sakerna, du blir trött när jag kommer hem med kassar med kläder och skor för du vet att mina garderober inte klarar av mer, och jag blir trött av ditt tvspelande och din lathet av att inte plocka undan saker, men jag älskar dig av hela mitt hjärta! det finns bara en du, och du är min alldeles egna baby!  




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-05 · 01:36:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter