jag ska vinna denna kamp, om det så tar en evighet!

hur mår ni fäns? jag mår jättebra! blev stan med farmor och syster kl 11:00, en sallad och massa trevligheter. nuni, har börjat med mitt NYTTIGARE liv idag, köpt nya träningsbyxor, träningslinne och en fliströja, faktiskt riktigt snygga på, så nu fattas bara friskis&svettis kortet sen är det bara att köra, kläderna va inte det billigaste vill jag lova, men har lova mig själv att inte bryta detta nu! sen när jag kom hem från stan blev det åka till TEAM SPORTIA med min man, han sa att han ville kolla på nått men vet ni vad? han lura med mig bara för att han ville köpa ett par springskor till mig, hur söt? bästa killen puss på dig mitt hjärta! så nu är jag peppad till tusen... noo more candy eller snabbmat!
allt är klart, tatueringen och allt. men nu är det ju såhär, tatuerar jag mig nu och går ner i vikt kommer den se ut som skit då den kommer dras ut, men går jag ner i vikt först och sen tatuerar mig så kommer jag älska den ännu mera! så nu blire det att tappa några kilon sen tatuera mig, så nu jäklar ska det bli hård träning, hejdå magen! ska verkligen klara detta, finns ingen utväg nu BAH KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

skönaste skorna, tack mitt hjärta! linnet&byxorna kunde inte sitta mer perfekt och jag älskar fliströjan, mys!










Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-07 · 19:49:13







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter