they all think i'm crazy but to me it's perfect sense

afton folks! määhä, jag är glad. min bästa vän blev en stolt faster idag, lilla emanuel, tog sin tid innan du pluppa ut lille vän, hoppas allt gick fint & att dom kommer hem snart så man får se den lille bäbisen. tänk er en len lite krabat kryper upp i ens famn? thihi mys dää jöh.

nyss vart hemma hos familjen järnberg på middag, nu blir det fixa & ta fram lite saker in för morgondagen, skolstart då ju, efter ca tre välbehövda veckor, jag har haft det greeejt asså! nu kommer dagarna bestå av skolan, plugga, laga mat, städa, tvätta, sova? HE HE.. men nu finns det ett sportlov att längta till, låt gå fort! men nu ska all fokus gå till skolan, bra betyg inna jullovet hoppas på bra denna termin med.

jag har nån sjukdom, nån farlig jäkla sjukdom vid namnet shopaholic?
kan inte sluta nätshoppa, riktigt farligt. vet att mathilda har varnat mig men nu när alla pengarna rullar in på H&M, NELLY, ASOS & TOPSHOP så börjar jag fatta hur illa det är. kan inte sluta helt enkelt, men måste, sitter dagligen och kika när den bikini som jag föll för kommer in igen, då slår jag till, sen är det stopp & då menar jag STOPP.

dessa plagg klicka jag hem igår, sen väntar jag på bikinin sen är det S.T.O.P.P.... 





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-09 · 21:27:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter