wishing every moment froze

OKKKEEJ! kör ett inlägg såhär kl 23.10. full rulle idag bah, hejja hejja sida sväng bah! blev att åka & handla ett barbord idag, helt insane va snyggt det var, dog lite, snyggaste jag sett li xx. vi köpte massa nytt som tex handukar, massa små prylar, dukar osv..! nu ser det ut som kaos här hemma, vi har flyttat runt en massa & imon ska min dag bestå av att fixa lägenheten & massa nytt ska upp.. jag vet vi gör om ofta men jag gillare, nya ideér & massa fint kommer det att bli. ni ska självklart få se bilder sen när allt är på plats fäns!.. typ onsdag? aa tror så!

pluggat som en idiot idag också & lämnat in uppgifter som skulle vart klart idag, sen betalat räkningar! lite vuxen nu kanske? mitt konto ser inte så maffigt ut då jag lagt undan till en iphone 4 men jag klarar mig & mår fint ändå, min finaste pojkvän lyser upp mina dagar när allt blir too MuCh med skolan! neniiii nu ska jag städa lite "lite" innan jag kryper ner & myser med bästa & mjukaste kropp har han också, lyx!

vårt lovly barbord som vi köpte idag, älskar stolarna!
fast mutchoo högre än ni anar fäns! högt bord&stolarna mää-








Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-31 · 23:19:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter