you'll always be my hero babybooo

total förvirring infinner sig i denna flickas huvud. ibland känner man bara att det är dags att ta beslut. inre beslut. man lägger in sina värderingar, man spekulerar, man känner efter. man vill inte göra misstag. men så minns jag, shit happens. jag kan inte kontrollera allt, saker skiter sig oavsett vad jag gör. jag tar det, jag accepterar de villkoren och skriverr uunder. fuck it. varför fega när man bara lever 1 gång ? varför vara den som håller tillbaka när DET lika gärna kan förstöra ? Jag har sett varningskyltar och jag tänker skita i dem.

min lille bebis, vad skulle jag göra utan dig? mår jag sämst finns du alltid hos mig, fäller jag en tår hoppar du snabbt upp i min famn & idag lyckades du få mig skratta i allt gråt, du hoppa upp i famnen & slicka bort mina tårar i ansiktet? trodde inte det var sant, du är mitt bästa & massa speciell, finns bara en katt med ena ögat blått & andra grönt, finns bara en du ... jag kommer alltid älska dig mer än vad någon annan kan ana, tills mitt hjärta faller ihop...

                                                ni kan inte förstå hur sjukligt mycket jag älskar min katt  ♥                             
                                         




Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-01-18 · 19:28:32




  SOFIA

- Hej tänkte bara önska dig en fin kväll och kika om det gick bra med rabatt koden? KRAM

2011-01-18 19:51:14 http://sofiahanden.blogg.se/
  beckis

du vet att jag finns här om du vill prata

2011-01-18 21:54:07



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter