Cause you're so beautiful it's painful

Blev att vara barnvakt till isac idag två timmar, Robin kom hem efter 28 timmars jobb och sen åkte han och golfa, trodde det var nå fel på han, myste med massa gott framför en film med isac innan Jenny hämta han vid 15.00. Sen hörde Sofia av sig om vi skulle åka ut och plocka kantareller, jajjemen va bara att ringa pappa för vägbeskrivning ut mot hans jaktstuga så hämta Sofia upp mig sen mot Harnås mot Hedesunda. Vi gick in i skogen och gav nästan upp efter 10 min, sen pang så hitta vi våra älskade kantareller, ja trodde vi? Ringer pappa och han säger att det var gift svampar, haha! Sen hade vi åkt till fel skog, när vi hamna i den rätta skogen fann vi våra älsklingar och vi vart skit lyckliga, för ett par kantareller? haha det var bättre än allt just då, bättre än godis.

Först kommer Sofia med en skit stor kantarell men efter en stund vinner jag storleken med en ännu större, vi skratta oss igenom vår resa tills i slutet då jag dog av skratt. JAG DOOOG, pappa tipsar oss om en lerig och ack så krånglig stig där han själv hade hittat massa förra veckan, vi hade converse och jogging skor, Sofia hade hennes mammas vita inneskor, smart va? Vi tänkte nej men det här klarar vi utan att skita ner oss, Sofia är på väg att hoppa över en liten bäck inne i skogen och jag en meter efter, vi tänkte, detta klarar vi att hoppa över, jo visst det sa bara smack och Sofias sko sjönk ner i en geggig bäck och försvann, när hon drog upp skon var den helt svart, hahahahha så roligt men så jävla otur, hennes mammas vita fina dojjor, hahhah det var nått att se, sen vart vi less på skogen och Sofia på sin sko, vi nöjde oss med kantareller och åkte oss hem, var vell i skogen 2,5 timme. Mycket bra gjort av oss.

Kom hem och kollar igenom kroppen, klia som fan, ser en fästing krypa ner mot min rumpa, läskigt! Sen har jag bara myst med min karl som är så mysig idag, ska sätta på en film strax och mysa mera, är dunder trött! En rolig, spännande & bra dag, imon väntas trevligheter också, så nattinatt folks! ♥


               BIG LOVE

              



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-07-28 · 20:38:09







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter