Cause you are not just anyone

AFTON.
Måndag i all ära & jag har kollat studenternas brännboll idag, fulla & glada var mina fina vänner, satt där med ett fejkat leende & i tanken att detta skulle vara mitt år också, det skulle vara min student i år men jag får vänta på grund av att jag gick om, men jag klagar inte för det, trivs så sjukt bra på thorén så jag står ut med att ta studenten sen. Krama om alla mina fulla vänner & sen satt jag, elin, thilda & fanny oss i solen & kolla alla studenter när dem hade den sjukaste brännbollen någonsin. Får vara glad för deras skulle, har ju min student kvar, då får hela högen med tjejer stå & vänta tills jag springer ut, helt bra!

Sen gick jag mig in på Mcdonalds & köpte med mig mitt älskade CBO mål hem för massa mys i sängen till en film. Min fina pojkvän kom nyss hem efter en dag med massa fiske & med sig hem hade han min lille tisstass, som jag saknat den bebisen, han har sovit med joacim i två dagar då vi vart på resande fot. Nu ska jag mysa ner mig med dom gobitarna & imon väntas en dag i skolan & på torsdag blir det avslutning & fredag kolla mina underbara när det tar STUDENTEN & sen ska jag & min karl hem till jacob för firande av hans student. Hoppas på en bra vecka nu, sen är det sommarlov för miiiiiiiiiin del! 

                                                                                 { Nått jag inte kan leva utan, min Vegas! } ♥

                                                       



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-06 · 21:16:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter