Cause you're so beautiful it's painful

HÄJHÄJ.
Dagarna har vart fulla med sysslor & det har ju självklart drabbat bloggen. Skolan, träffat vänner, vart med familjen & en jävla massa plugg, nu har vi bara nästa tisdag & onsdag på oss för att fixa inlämningarna, jag har 7 st kvar men har fixat klart 3 st så jag kan göra dem tre redovisningarna på tisdag, det kommer gå bra det hära. Nu ledig från torsdag-tisdag, skulle vilja gå veckan ut jag för att fixa klart resterna, men men det får man ta tag i på tisdag ist då!

Strax kommer Jocke hit för att äta lite mat, då får han ta & göra mat åt mig med samtidigt, thihi. Sen kanske Mathilda kommer över & umgås, hoppas, även ska man hinna med att träffa Elin också, hej & hå! Sen mot kvällen blir det fest med tjejerna, som jag har längtat & saknat dom, sen ut mot krogen & göra oss odrägliga, helt bra! Hoppas karln kan köpa lite dricka på systemet sen när han slutat. I helgen drar vi till fågelsundet, mys! Ska verkligen njuta av denna helg.







Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-06-01 · 12:29:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter