It's you who brings the morning and you who takes the sun when I sleep

HÄJHÄJ.
Från att ha IG i svenska till att få VG på fyra timmar gör denna dag till den bästa. Ja livet ser bra ut just nu! På söndag är det tre månader kvar till jag och min karl passerar två år tillsammans. Finns ingen mer underbarare person än han, han som håller om mig om nätterna, han som säger fina saker, han som håller min hand i bilen och lutar sig över för en puss, han som gör små saker som blir till stora! Kan inte beskriva hur mycket han betyder för mig. Älskar dig ♥

Worrying is stupid. It's like walking around with an umbrella waiting for it to rain.

1175629-10-1307439070045_large



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-07 · 14:07:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter