Let the right one in

HÄJHÄJ.
Sitter i skolan & ska strax ta mig hem, nu väntas bara ett prov i matte imorgon sen är det klart! ÄNTLIGEN LOV. Idag ska jag fixa massa tvätt, troligen springa ner med karl på stan & växla pengar, packa & dona massa inför resan nästa vecka. Kommer inte hinna så mycket, hela helgen är full av saker. Saknar min fina syster också, hon ringer mig så ofta hon kan, det menas med nästan varje dag, hehe blir alltid lika glad. Så sjukt mycket som kommer hända i sommar, säger inget just nu men tar det när det kommer, jag vill må som bäst nu så låt mig! Ska krama om mina fina tjejer innan jag åker också, finaste ni! ♥

 Tumblr_lmj50ci7zs1qzmcwlo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-06-22 · 13:37:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter