Så grymt bra dag

Haft en sjukt bra dag! Kollat på alla fina vänner när dem tog studenten, ville bara gråta sönder så fina dom var! Älskar dom av hela mitt hjärta & det var sjukt kul att jag hann träffa dom flesta. Kolla på Polhem med Thilda sen gick vi oss till stan, vinka på alla fulla studenter & sen bussen hem för firande av jacob, men träffa då på tjejerna & krama om dem hårt för att sedan se dom åka vidare. Hemma hos Jacob fira vi med alkohol & mat, sen runt 19.30 kom det 24 fulla killar på ett flak & galet hög musik, det var då jacobs klass, El-programmet. Hade sjukt roligt åt dom, dom stanna ett bra tag & sjöng & snackade innan man fick bära bort dem till flaket, haha! Min kväll har vart helt sjukt roligt, roligare än på länge & min karl har vart helt underbar idag, vi ska mysa ner med max snart & kolla film innan det bär av för att kolla på match imon bitti. PUSSSSS PÅ DENNA DAG VILL ALDRIG ATT DEN SKA TA SLUT.

Tror midsommar kommer bli lika bra så, som det lät på Inger iaf, lääääängtar! Har sjukt mycket bilder & videoklipp men
 orkar inte lägga upp, men ni får en bild på finaste Caroline Lenartsson som tog studenten idag, så glad man vart att se alla.

                   




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-10 · 22:09:31







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter