Studenten 2011

                                                                                                                   

FÖR IDAG TAR MINA VÄNNER STUDENTEN, FYFAAAN VAD DOM ÄR BRAAAAAAA!
Morning people! Fredag i all ära & jag är så sjukt glad. Idag skulle det också vara min dag & jag skulle ta studenten, ingen bråska jag får vänta ett tag till, men känns lite ändå när man får se allt galet dom gör, men ist så är jag sjukt glad för att få gå & kolla på mina tjejor & nästa gång kollar hela högen på mig thihi ;) 

En jävla massa spring idag, JB, Thoren, Polhem, Borgis, har massa vänner som går på olika skolor jag skulle vilja se, jag får springa för mitt liv idag för att hinna så många som möjligt. Känner på mig att denna dag kommer bli super, taggad för tjejornas/pojkarnas skull. Sen åker jag iväg med karln till Jacobs studentfirande & fira han, kanske hinner med att fira bästa tjejen också, det är så sjukt mycket idag, tänk om jag skulle springa ut, skulle vara gaaaaalet!
                                           1279602759_1870568088_large



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-10 · 08:06:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter